1 dag kvar !!!

Imon kommer min älskling hem !! åh har saknat henne såååå mycket !! tror jag dööör. så ah, ska träffa henne imon :) iallafall så ligger jag i sängen och slöar. vet inte riktigt vad som händer idag.. vi får la se om jag drar ut elr nåt! Sorry för att jag inte bloggade igår, orkade bara inte. först så stack jag till Emma, så fixade vi med photoshop o lite sånt, sen kom Charliie, och då fortsatte vi vara inne på datan haha. men sen var vi typ tvungna att gå ut så ah. sen stack vi hem till mig för jag skulle äta, och sen så hoppade vi studsmatta hahahaha, och sen stack dom hem! ah, de va min dag igår hahaha! Men nu ska jag se på tv lite, så byyee !
Älskar bilden, älskar tjejen !
Saknar dig bästavän, du e bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Äsch, mådde bara lite dåligt, men det har gått över nu!

Jag älskar dig min bästavän, och imorgon är det äntligen dags ! :D <3

Saknat dig sjukt mycket, går inte och beskriva<3

2011-08-09 @ 12:23:20
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/
Postat av: Elin^^

Sv: Kommer inte ihåg xD

2011-08-09 @ 13:46:10
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0