Yeeeiiiii <3

haha konstig rubrik, men skit samma! iallafall min pappa har ställt fram min studsmatta hihi, jag vill ut och hoppa men kan inte elr rättare sagt får inte, har as ont i min rygg så jag får inte hoppa :( haha men aja.. är hemma nu ska snart äta. har varit med Emma och Carro :) har precis anmält mig till sm(danstävling),ska tävla med gruppen och i paren! längtar så sjukt mycket! ska kanske ner till dansskolan och betala för tävlingen. iallfall har rätt så tråkigt just nu har inget att göra förutom att jag ska äta nu. har faktiskt ingen aning vad jag ska göra imon... haha. puss <3
Inköp:
vanligt svart linne
även dagens outfit :) köpte ett annat linne också men orkar inte ta kort

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaauu<3

2011-04-18 @ 00:08:06
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: emmy!!

du är så himla vacker therese!! <3

2011-04-19 @ 01:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0