Sooooooool !!

heeelluuu goingar! e super glad just nu! För det första så är det soooool ute ! för det andra så är det exakt en vecka kvar tills min födelsedag, för det tredje så har jag beställt en as fin klänning som jag kommer få till min födelsedag, för det fjärde så ska jag få comviq kompis denna veckan haha :) så ah jag har 4 anledningar till vrf jag är glad just nu! men ah nu ska jag chatta med kompisar och vara med min bror lite, eftersom han åker till new york på tisdag och han kommer antagligen inte vara hemma imon ;) e så avvis, vill också till new york!! :( men aja, nu ska jag äta bulle och sen dra till carro ! puss <3 just de.. jag var aldrig på dansen idag för att jag har ont i min rygg och måste vila den.. :/ lägger in dagens inköp ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0