ny duschad :)

Heeelluuu bloggen. har precis duschat. förut var jag och tränade och sen hemma och pluggade. Har sovmorgon imon, och inte så lång dag. så imon e jag kanske med Emma pemma :D <3 förut när jag var hemma så kom mamma in och berättade att jag skulle få comviq om nån vecka, blev överlycklig haha. skulle egentligen fått det för länge sen, men det krånglade sig med numret o så.. och nästa vecka händer det 3 saker:
1. Det är påsklov :D :D
2. MIN FÖDELSEDAAAAAAG :D :D :D <3<3
3. min bror och hans flickvän åker till New york, så då ska dom köpa grejer till mig där, hihi (a :)
hahahahaha :D längtar aaaas mkt!! :D :D <3 ni får ha en underbar kväll, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0