Vann på idrottsdan! :D

hahaha mitt arbetslag vann på idrottsdan idag!!!
vi var bästt!!!!! haha vi kom 2:a i stafetten, först
så låg vi typ 3:a men zako gjorde så att vi vann! :D 
han e skitsnabb! :o hahaha 
Dan var ändå rätt skoj förutom att jag frösihjäl hahaha ;s 
Men jag blev varm efter långloppet! Sprang ju med kristina ♥
sorry glömde att ta bilder, vi hade så kul hahaha :D
men jaja .. så e de!
haha jag sög på att kasta haha fast alla sa typ att de va skitbra! :(
hahaha och jag sög på längdhopp också! ;s

Kajsa ville att jag skulle lägga in lite bilder så då får jag väl
ta och göra de! :D

















orkar inte lägga in mer bilder, hoppas de här räcker! :D
Älskar er tjejer! ♥ 


Love.

Kommentarer
Postat av: emmy :D

hahah där är ju min bild har du snot den din lilla fis haha :D

2010-09-11 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0