Kokosbollar/chokladbollar vilket som!

Helluuu sötnowsar! ♥

Har bakat kokosbollar, mums! :D



Efter skolan så kom Flora,Mona & Jesper till mig en liten stund,för dom väntade
på att bussen skulle komma, såå dom underhållde mig lite haha :)
För jag bor ju precis vid busshållplatsen så.. ;)
Ska snart sätta mig och göra läxor.. :/
Varje eviga dag! .. :( haha hatar läxor!
Ikväll så ska jag väl mysa med min familj lite o se på "House" haha
de programmet är lite konstigt men ändå spännande!
Imorron blir de en låååång dag i skolan! slutar 15.10 haha inte så sent men ändå.
Har bara trök lektioner! Och lååånga! :/ liksom : Fysik,matte,bild(2 timmar) och EA i 2 timmar så man blir väldigt trött!
Imon är en ännu värre dag slutar senare... ! :( :( :(



haha bild från första tjejkvällen hos Kajsa, förra året ♥

Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0