Friidrottsdag :/

Vaknade för typ 1 timma sen hihi gick upp lite tidigt för att vi skulle
till slottskogen idag.Det ska nog bli kul, förutom att jag kommer faila i allt! haha :/
Men de går nog bra! Hade tänkt ladda ner lite låtar innan jag ska fixa ordning mig.
Nåra kompisar ville ha några låtar och jag själv haha ;)
Just idag ska vi ha friidrottsdag! :( just idag när det är typ den godaste maten
våran bamba har att erbjuda! (köttfärsås & spagetti) asså vi får de typ 1 gång om året!
men vi får ju iallfall ta med egen god mat dit haha.
som jag sa i förra inlägget så ska jag hoppa längdhopp & kast med liten boll.
Även om jag har gått i handboll i typ 6 år så är jag ändå sämst på att kasta! på gympan
förra gången kastade jag bara 26 m! :( :/ haha och de e typ ingenting! hahaha
Kanske lägger in lite bilder från ida sen när jag kommer hem, men bara kanske!
jag kanske inte ens tar några bilder, men nu måste jag skynda mig! sesss ;)


Pusssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tessan bloggen saknar bilderr!!:S:D:(

2010-09-09 @ 14:32:53
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0