Dagens outfit ♥

Här kommer dagens outfit.



Imon e de friidrottsdag! :( haha .. ska hoppa längdhopp och kast med liten boll ;)
kommer faila totalt! hahaha
Sitter och smaskar i mig lite choklad.. hihi gottgott!
Dagen har varit rolig, jag och flora har suttit och lyssnat på musik på alla lektioner! hahaha
haha ah och så hände en del saker... hahaha ne men haha :) ♥
va svin hungrig hela dan idag, svälte ihjäl! haha eftersom maten är så äcklig i bamba så
skippade jag o Flora den hihi vilket inte va så smart för att cafeterian va stängd typ hela
dan så man kunde inte köpa en macka elr nåt..
Men jag åt när jag kom hem. och de va tur för annars hade jag dött av hunger haha, alla va
typ hungriga idag hahah <3 men vi hade ne skojjig dag med skratt och tårar haha ska nog inte
ta upp de... haha. Vi typ skojjade massa haha ... :D så de hände en del saker.. icke bra! haha :/
Nu e min kära lilla choklad slut :( så jag får ta och säga adjö!

hahahahaha :D I love chocolate! :D

Kössssssaaaarrrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0