Dagen & Gårdagen

Gårdagen:

Igår va jag på Lise med Joanna, vi åkte lite och sen så träffade vi Frida och Julia
och några mer, så vi gick runt med dom lite sen stack dom andra så vi gick å åt
med Frida och Julia, sen träffade vi Ida och några mer så dom var med oss..
sen stack Frida och Julia hem så då gick vi Gasten och åkte balder :D
Jag och Joanna var Livrädda i Gasten hahahah även om vi gått den många gånger
innan hahah :D De va skitkul! <3
Sorry men kan tyvärr inte lägga in bilderna på igår, har tappat bort sladden :(
Men vi tog massa goa bilder! :D ♥
Sen åkte jag och Jocke till Frida och dom en liten stund på kvällen :D


Idag:

Idag börjar jag 09.10 och slutar 13.10 jättehärligt! Älskar måndagar!
Vi har bara 3 lektioner så de e skönt!

Dagens outfit:



efter skolan blir de Dansen skönt att börja igen! :D
Har faktiskt saknat de! haha :D ♥
De e väl Dagen tror jag! <3

xoxo Tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0