Sorry att jag inte blogga igår! :/

Okej.. sorry att jag inte blogga igår..
men jag skrev men de hände nåt med texten så jag orkade inte skriva om allt.. :/
Men jag kan berätta nu istället!

Först hade vi fysik prov o de gick ganska bra kunde typ allt,oså 2 tråkiga lektioner haha,
sen EA  o då titta vi på film den hette typ "14 suger" tror jag.
Den va la bra .. o vi fick bulle o saft till :) haha

och nu idag ska jag först ha spanska förhör o sen matte prov..
hoppas de går bra! Men de kommer definitivt gå bättre på spanskan än på matten! haha
Ska snart börja göra mig iordning så att jag är klar typ 10 i 9 tror jag.
För vi börjar 09.10 så.. och jag får gå själv idag för kära Kajsa e sjuk :( :(
Krya på dej hjärtat! ♥♥♥

Dagens outfit :



Sorry orkar inte rotera bilderna ;)

Pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0