Snart dans <3

Helluuu va hos tandläkaren förut, hatar ove! haha
iallafall ska snart på dansen,ska inte va me idag
heller... men jag ska försöka att va me lite.
hahah men asså min e gul!!! :o
haha värsta veird !
Sen ikväll ska ja se på idol med frida ♥
Sorry glömde ta outfit imorrse hann inte hade så bråttom!
Men ni kan få lite andra bilder ! <3

Jag o Frida ♥♥ typ förra året tror jag
 



Haha Frida du e bäst! :D :D ♥♥♥

Just de imon ska jag först på hockeymatch o se när min bror spelar,
sen ska jag till min kusin som har fyllt år, sen ska jag till Katrin på
fest eftersom hon fyllde år igår!  Kommer bli as kul!
haha 2 "kalas" på en dag! grymt!! ♥♥
har inte riktigt tänkt vad jag ska ha på mig men de fixar sig! haha ;D

ni e BÄST ! Älskar er ! <3<3 

Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0