Hade as kul! :D haha

hahahah har varit med Carro,Emilia,Joanna och ebba o jesper,Maria,anna,jennifer,julia kom
precis när jag skulle hem .. :(
o Katrin va me oss också men hon va tvungen att gå hem.. ;)
men gud vi hade as kul! hahahaha :D
fast jag frös ihjäl!!! gud! hahah :o
Tiden gick så fort,har varit me dom hela dan :D
vi va typ vid opal o grvegård hela tiden hahah as kul! haha
Men sen va ja tvungen att gå hem.. :( :(

Ska se på step up 2 sen när den kommer
den e grym! ♥ haha

Mamma har köpt en ny jacka till mig som e jätte fin men
vet inte om jag ska behålla den.. ;)

Gå gärna in på : Frida stjern
Chhaaaooo! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa jackan :)?

2010-10-09 @ 21:11:34
Postat av: Therese

Sv: ah kanske gör de :)



Ps. skriv gärna namn nästa gång!

2010-10-09 @ 22:28:38
Postat av: Joanna

whoho, måste göras om :D(L)

2010-10-10 @ 09:34:52
Postat av: tibella

Tack tack sötnos ! kram ♥

2010-10-10 @ 15:19:25
URL: http://tibellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0