Ullared ! ;D

Tjaaaaa ;D Har ju varit på ullared hela dan så jag är rätt trött ....
Vi åkte typ 8 på morgonen och kom hem vid halv 6 ungefär.
Så man kan säga att vi har varit där ganska länge..
haha vi köpte väldigt mkt saker ! haha ;D
Men så e de när man e på Ullared!
De va ganska mycket folk,men de brukar va mer!
Här kommer bilder på de jag köpte, har köpt mer men orkade inte ta kort på de..
 




De.. och lite mer smink



Camp Rock 2 , som jag tittar på nu..



Strumpor, strumpbyxor med mera



As snygg tavla till mitt rum!



Strumpor :D Jättegosiga! ♥♥

Pussssaaarrr o Krammaarr <3


Kommentarer
Postat av: michelle

fina nagellack :)

2010-11-05 @ 12:07:24
URL: http://michellehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0