Italien ♥

Heelloo ;)

På onsdag så ska jag till italien elr vi ska bila dit så
det kommer ta några dar innan vi är i Italien...
Men aa.. det kommer bli kul, för då har jag ju varit i massa
länder på vägen dit! ;) :D
Vet inte exakt hur länge vi ska vara där men typ 11 dar elr nåt.

ska berätta lite om gårdagen och dagen nu då!..

GÅRDAGEN:

först så kom Frida till mig och bakade kokosbollar ;P
Mums! Sen så badade vi i min pool.
Sen så cyklade jag,Frida hennes mamma och pappa till
triumf och köpte glass.
Sen cyklade vi till mina kusiner (dom bor i mölndal) och fikade där,
sen åkte vi hem till Frida för min familj var inte hemma.. :D


DAGEN:
 
jag ska till åsa och bada :D kommer typ va där hela dan.. :D ♥

PussPuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0