Stadsvandring

Godmorgon! Vaknade för typ en timma sen, o titta på julkalendern som vanligt haha.
Idag e det stadsvandring vid halv 11, så jag tar bussen med Kajsa o Flora!
Sen ska vi typ svara på frågor o typ köpa nån present till klassen.
Vi är väl typ där typ till 2  ? elr nåt haha vet inte faktiskt!
Sen äter v nog på mc elr så åker vi hem o äter! får se vad jag gör...
Sen så e jag me kompisar =) Och sen ska jag på en musikal typ, min kusin e me i den
o hon ville att jag skulle kolla så självklart! <3

Svarar på resten av kommentarerna när jag e hemma! Pusss <3 ;*

Kommentarer
Postat av: ' S O F I A

sv; tack desamma. allt är bra här, själv? :)

2010-12-15 @ 11:05:38
URL: http://sofiapp.com
Postat av: sanna

Tack så mycket!

Har inte vart inne på bloggen på jätte länge så såg inte din kommentar försen nu, men jo det är SKITBRA!

Även fast jag ligger hemma med feber och troligtvis körtelfeber :)

Hur är det själv?

Kraaam

2010-12-15 @ 15:03:40
URL: http://sannaisabelle.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0