Lucia ♥

Tjjaa sitter brevid Flora, vi har spanska, förut kolla vi på Lucia- tåget.
De va några tjejer som typ sjöng ensamma o dom va as bra haha :D
Alla va braaa !! <3 Vi slutar om 10 min och börjar 25 o då har vi Teknik.
o då ska vi fortsätta att bygga våra stola o min e skit ful haha helt fail.
o sen har vi bara gympa  o sen slutar vi.
Ungefär vid typ 3-4  så ska jag till torget med Emmy ♥
Måste köpa en julklapp till min bror, för jag har inte gjort de än ;s
Har bara köpt till mamma o pappa än så länge..
Nu e det bara 4 dagar kvar till Jullov och 11 dagar kvar till Julafton !!



Pussssss <3

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej :)



Då jag varit borta hela helgen har kommentarerna kommit i skymundan men nu är jag igång som vanligt. Hur har helgen varit?

2010-12-13 @ 11:20:10
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0