uteeee :) Älsklings Frida e här ♥

Haalluuu <3

Sitter här me Frida och lyssnar på Fridas favvo låt hahah :)
förut va ja ute me Joanna, carro & Emilia vi va typ vid
grevergård o opal. Joanna fick skrattanfall för Emilia gjorde
typ massa saker så hon skulle börja skratta.
Sen gick jag hem å ah nu sitter jag här me Frida hahah
Hon ska nog äta här tror jag.
Vill ni veta en sak? ok.. JAG KAN LADDA NER LÅTAR IGEN! jjaaaaaaaa!  hahahaha
Skitglad! :D hahahah sorry att ni inte fick se outfiten imorse
men jag hade bråttom! I´M IN LOVE! :D hahah men de var ingen nyhet! hahahaha :D 
De kanske blir tjejkväll nästa helg om alla tjejor kan!  Hoppas de!
Förra gången blev värsta sorglig typ haha :( <3
men denna gången blir vi några mer hahaha Flora och carro kanske Ebba R o Ebba K :D 
Ebba R va me första gången hahah <3 Minne för livet! :D ♥♥♥
Det blev ju fint väder tillslut! ;) 

Ne nu ska jag dra! PussPuss ♥ 

Kommentarer
Postat av: Gautemathea

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:07:05
URL: http://gautemathea.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0