Never back down :)

Hello <3

Just nu lyssnar jag på musik ;)
Igår så var vi hos Frida en liten stund,Frida och Hanna
hade baakat tigerkaka mums :love:
Vi tittade på "Never back down" hahah och jag såg bara
slutet så jag ska se början sen! ;s
Vi kanske skulle åkt till lisse idag men jag tror inte att
det blir nåt av det idag ... så jag och mamma åker nog
till kungsmässan en liten stund.
Antingen imon eller på onsdag så ska jag till stan med Emmy,
hoppas de inte blir regn!

Men nu ska jag dra så hejdå!
PussPuss ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

älskaaarrr denn!!!! Säga vad du har köpt den vita tunikan:D<3

2010-08-18 @ 22:51:13
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0