Nästan frisk :)

Heelluu era små människor! haha :D

Mår ganska bra idag men är inte riktigt frisk än.
hade lite feber i morse och så är jag förskyld,
så jag stannade hemma idag.
Jag har inte alls ont i halsen idag faktiskt riktigt glad för de!
hade jätte ont igår! men jag hostar fortfarande ganska mycket :(
men imon är jag nog frisk!  
Just nu lyssnar jag på "Calling out" Jättebra låt.
Men mer som en ringsingnal elr nåt typ.. haha
har inte gjort så mkt idag, har städat hela huset typ för jag hade inget att gö
sen kom pappa hem en liten stund, sen kom mormor med köttbullar och choklad :D
sen lagade jag lite mat och titta på tv haha ♥
imon ska jag nog åka med mamma till typ stadium elr nåt för att köpa jogging byxor,
behöver verkligen de! Mina andra e försmå.. isåfall blir de nog gråa! 

Måste faktiskt säga att de e ett väldigt tråkigt väder ute nu! :(
imorse va de skinnande sol ute.. Jaja

Om ni har sett på Joannas blogg så har jag och hon en lite girlfight hahah :D
Vi får se hur de går med den! :D Tror att jag vinner haha men vrf kan jag inte säga!

hahah PussPuss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0