Monday ;)

Heeejjssan :)


Då var de måndag igen. Men som tur va har vi bara 3 lektioner idag!
Språk,biologi och idrott, fast får nog ta de lite lugnt på idrotten eftersom
jag har varit sjuk. Börjar kl.09.10 och slutar 13.10 :D
Igår var ju jag med mamma på torget vi skulle ju köpa jogging byxor och
de gjorde vi också! :D 

Fråga: E de fotografering imon? elr när e de? ;s

Sitter i soffan och tittar på MTV och tränar spanska :)
om ungefär en halvtimma ska jag gå upp till min KLV (käralillavän)
Kajsa, så ska vi gå till skolan ♥



Loveu ♥

PussPuss ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

sv: jodå, allt är bra med mig :D

tack sötis!

2010-08-30 @ 16:47:10
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0