I love you baby! :)♥

Goooodmorning! :)


Idag vaknade jag kl 9 hade hellre vaknat 10 haha
men så e de.. hade gärna velat gå på NRJ park men
jag var ju inte riktigt frisk så.... :(
Men idag är jag frisk! Får se vad jag gör idag...
Ska kanske åka och köpa jogging byxor.
Just nu lyssnar jag på You and me- Lifehouse älskar den låten!
Dagens outfit får ni se sen!
Hoppas de blir soligt idag! För nu e det de iallafall! :D  de gillar vi! :D <3
vet att de lät lite konstigt igår när jag sa att jag städade och jag var sjuk
men jag hade inget att göra hahahaha ;)

PussPuss ♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Din lilla sjukplutt nu får du ta dig samman och komma till skolan, vi saknar dig!!!♥

2010-08-28 @ 16:54:01
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0