Home Sweet Home ♥

I´m home! :)

Kom hem från Italien igår,det var underbart!
Badade varje dag,åt jätte god mat,shoppade hahah ;) ♥
Hotellen som vi bodde på var jättefina!
vi kom typ hem kl.02.30 på natten  :S
Somnade typ direkt när jag kom hem,jag och Jocke såg typ på Bond
nästan hela vägen hem haha har typ börjat gilla dom filmerna nu... ;s ;)

Nu så ska jag klä på mig (har sovit jättelänge haha) och så ska jag
packa upp allt jag hade med mig till Italien, sen så tror jag att ska vara med Ida ♥ :)

Nu har jag varit i Italien,Tyskland,Österike och på gränsen till Slovakien ;)
Och så var vi i Danmark förstås! men där har man ju varit förut! haha

ByeBye! ;) ♥♥

lägger snart in bilderna från Italien!
Puss :***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0