flum dag! hahaha!

Helllluuu!
Hoppas ni har haft en grym dag, för det har jag!! :D
Haft typ världens roligaste och flumigaste dag med Joanna.. haha
herregud va vi skratta asså.. skämde ut oss totalt.. hahah nedå! :D
men gud, vi skratta åt exakt allt. HAHAHA herregud..! aja iallafall så stack vi till
torget och jag shoppade lite hihi, men inget speciellt, visar bilder i slutet av inlägget!
efter det, flummade vi ännu mer, folk trodde vi va fulla eller nåt ;s haha! men sen stack hem
till Joanna och kollade på film! filmen som vi såg hette " 10 saker som jag hatar med dig" eller
nåt sånt! ;) och nu är jag hemma! imon blir det att dra ut med Joanna igen, och kanske några mer
vem vet? ;) jaja, ni får ha en bra fortsatt kväll iallafall! Puss! ♥


Du e bäääzt kompiiizz :D ♥

Sakerna jag köpte:


(Dåliga bilder sorry..)
Turkosa örhängen - Gina tricot 99 kr
Rosa örhängen - Glitter 60 kr

Kommentarer
Postat av: elin

hej hur mår du ? :D

2012-03-02 @ 23:22:02
URL: http://elix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0