Just because a person smiles all the time, doesn't mean their life is perfect

Heej alla fina läsare! 
Kom precis hem, var hos Frida en liten stund, hon ska ju resa bort idag
så passade på att träffa henne lite innan hon åkte, fick med mig lite kläder också haha
får alltid det när jag e där hahah! :D Iaf ska snart äta, kanske drar ut sen en liten stund om jag orkar,
ganska fint väder ute ändå. Imon blir det att åka in till heden en stund på morgonen och sen kanske jag 
åker till graven en stund.. känner att jag behöver det. Behöver lite tid att tänka och aa bara gråta ut typ..
men iallafall .. på lördag åker jag och familjen till köpenhamn iallafall, så är vi där i 2 dagar bara.
Och det blir det maaassa shopping på Abercrombie and fitch!! Kommer säkert inte ha några pengar kvar
sen efter det, hahah oherre.. :D Aja det ska bli kul iallafall, längesen jag var där nu så aa! Aja ska äta nu så
bloggar mer senare, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0