Try to walk in my shoes and you'll see how hard it is to hold back tears and fake a smile

Heej! :D
Åt precis middag! favorit maten idag hihi :D Iaf slutade skolan vid 3 drog hem och slappade lite
och sen satte jag mig och plugga! SKulle egentligen träffat murad förut men det började spöregna så 
träffar han imon ist. Rätt chill dag i skolan, hände inte så mycket förutom att Frida och Felicia kom och
hälsade på! Sen var det la som vanligt hahah. Ska snart ta en dusch, gjorde mittbena imorrse och ska ändra
nu för det blev as fult på mig haha! Sen ska jag väl bara slappa och sätta på en mysig film!
Aja hoppas ni får en grym kväll puss ♥ 
 
Dagens: 
 



Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga kläder! Dom passar verkligen ihop:)

2012-09-30 @ 23:50:15
URL: http://fridiifrfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0