It's never too late to be what you might have been

Godmorgon fina läsare! 
Farmor kom precis hit, så jag ska börja fixa mig lite nu, så gör jag resten sen!
Tror jag tar lite kort på kvällens outfit sen när jag e klar! Så lägger jag upp dom sen.
Har inte så mycket att skriva men aa, iaf imon drar jag ut med tjejerna, skulle egentligen 
sovit över hos Carro imon med alla, men fick inte det eftersom vi ska bort på tisdag, 
vi ska typ hyra en husbil eller nåt och åka till smögen och massa ställen, så det blir väl kul!
Vet inte hur länge vi är borta, men det kommer bli mobilblogg nästan hela tiden, för kommer 
inte ta med datorn. Så hoppas det går bra för er. Iaf nu måste jag fixa mig puss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0