If someone hates you for no reason, give that motherfucker a reason

Shoo!
Blev precis klar! Ska snart dra ut med Sabina! Ska se till att vi tar massa bilder
sen så jag kan lägga in massa, har varit ganska dåligt med bilder på senaste så aa..
Imon drar jag ut med massa kompisar på morgonen och sen vid typ 4 tiden kommer släkten hit,
för min brorsa fyller år på måndag så vi ska fira han imon :D Sen på måndag blir det sleepover hos Carro 
med tjejerna! Ska bli kul! Ska första börja göra videobloggar oxå, har aldrig typ orkat förut så därför jag inte
har gjort det hehe, men aja vi får se hur det blir! Puss ♥
 
Dagens: 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Var har du köpt den svarta hyllan i bakgrunden? Skulle vilja ha en liknande fast vit, höhö :)

2012-08-04 @ 19:53:01
URL: http://ttypisktellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0