Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade nyss ska gå upp och äta frukost och sen duscha o fixa mig och så! Sen drar jag, joanna och emilia till torget en stund, och sen ikväll drar vi till anna och maria och så blir det sleepover där! Det kommer nog bli lite mobilbloggningar då tror jag! Igår drog vi till näset och badade och sen till opal en stund och träffade lite kompisar. Och satt och prata med dom en stund, sen drog jag hem och la mig och sov, va skit trött! Bara 5 dagar kvar tills skolan börjar, egentligen 4 men vi kommer bara vara där i typ en halvtimma första dan! Och vi börjar 1, så det e as gött!! :D men nu måste jag äta, är as hungrig! Ni får ha det så bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0