Du va BALLT utan ' B ' nu är du KINGEN utan ' K '

 Hej bloggen.
Sitter hemma och vill dööö. Var på en lektion förut sen drog jag hem för jag mådde
sååå dåligt. Har så jääävla ont halsen så vill dö just nu. Hoppas det blir bättre sen :( 
Aja iaf ska sätta på en film och sen tror jag att jag ska sova en liten stund. 
Funderar på att byta till nattstad.se, för har tröttnat helt på blogg.se, det dampar heela tiden
och stilmallen är helt cp. Och alla säger att nattstad är väldigt bra och så, men jag vet inte..
vad tycker ni? ska jag byta? :) Aja puss på er!
 
Fick typ anstränga mig för att le.. 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade nattstad förut, rätt drygt, bara folk som snacka snusk.. skit drygt, d e ju kopplat med community för dejt och kontakter etc. Skulle bli jätte glad om du ville vara med i min tävling :) http://emeliesharif.se/2013/march/emelie-sharif-testar-ansiktsmask.html. kraaaam

2013-03-17 @ 04:48:12
URL: http://emeliesharif.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0