Sometimes, we are like stars. we fall to make someone's wish come true

Hejsan bloggen! Slappar i min säng just nu, med musiken på högsta volym! göttt! Tänkte ta något att äta och sen plugga lite. Det där jag skrev i det förra inlägget förut om mina bröder.. skulle egnetligen inte skrivit det.. men jag kom inte på nåt annat, så aa.. dom flesta vet ju redan om det så ah. men iallafall! Hade en goo kväll på konfan förut! eftersom det var sista gången på konfan för detta året, så fick vi glass, pepparkakor och julmust! snälla ledare vi har va? ;) vi hade massa tävlingar i grupperna också, vi vann en tävling av typ 5 .... HAHAHA. sämst.. men aja, haha! en goo kväll hade vi iallafall! Har sovmorgon till 10 imon som vanligt, älskar torsdagar! det bästa är att man börjar 10 och slutar 2 ! så har bara 3 lektioner, fast egentligen 2 eftersom EA inte direkt är nån lektion! :D haha. imon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. har inga planer direkt, har inga läxor heller förutom spanska prov, men det e om 2 veckor så det är långt kvar! men jag tror jag drar ut med kompsiar imon, känner att jag inte får tid till att göra det så mycket längre :/ och det e ganska dåligt.. för jag behöver verkligen det! annars dör jag liksom.. hahaha! okej ska sluta babbla nu.. Ha en underbar kväll puss!

Kommentarer
Postat av: marina

vad hittar du på med? :)

2011-12-07 @ 22:08:12
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Isabelle Palmgren

Tack:)

2011-12-08 @ 10:37:10
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: Johanna Forsberg

Tillbaka på blogg.se igen, checka in, kram!

2011-12-08 @ 17:02:17
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0