Jag just nu..



hade inget att gö så vofflade håret :)
Lyssnar på lite goo musik o bara slappar ;)

Provet gick la bra.. haha alla var typ jätte stressade.
haha vissa sa typ håll käften hela tiden för alla prata typ skit mycke! hahah

Just de glömde säga de förut att jag fick 2 spanska prov tillbax ida, den andra var typ jätte gammal.
hahah va typ jätte dålig på spanska när jag skrev de!
hahah fick sämst på den men på den första fick jag bra! haha ;)
Hoppas min kära bror kan hjälpa mig lite med spanskan(han har MVG i alla ämnen),
måste bli lite bättre känner jag,även om jag inte behöver bli så mycke bättre än
vad jag är för att gå i 7:an så.. haha sorry e lite självisk nu men så ere! hahaha ;)

Tänkte gå o lägga mig i soffan o titta på tv o bara slappa om en stund..

vet ni om de kommer nåt bra på tv? ♥ ;)

Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0