When a heart is broken, you can cover the damage, but the scar will always be there

Hej bloggen ♥
Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag, har int riktigt haft lust + att
jag inte riktigt har hunnit heller. efter skolan drog jag och Joanna till torget och kollade
runt lite, skulle egentligen byta en sak men jag gjorde aldrig det. så vi stack hem efter det.
och sen dess har jag bara tagit en vaaarm dusch och slappat! om en timme ungefär så åker
jag till Emma, för hon ska ju ha tjejmiddag! :D Så jag håller på att göra mig iordning just nu,
lägger nog in kvällens outfit sen innan jag åker!


Det är så sjukt gött att det äntligen är lov!!
guuud, är jätteglad just nu, och imon åker vi så då blir det att åka skidor i en vecka!
kommer frysa ihjäl mig, men de är värt det! för vi kommer inte bara åka skidor,
utan göra massa andra roliga saker också! + att jag tar med kameran dit, så
ni kommer massa roliga bilder att kolla på!! och pappa kanske tar med sin dator
dit ner, och då kommer jag kanske att kunna blogga lite från den! Hur grymt e inte det?! :D
Men nu måste jag skynda mig lite, puss ♥


Kommentarer
Postat av: HHANNAA - Foto/Babbel/Vardag

sv: följer dig nu :)

2012-02-11 @ 16:14:30
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0