Karate kid!

Shoo! Sitter och kollar på Ridiculousness på mtv! Justin bieber är med det e därför
jag kollar haha :D Gästerna gick för en stund sen, ska snart sätta på Karate kid och bara chilla!
Imon drar jag ut med tjejerna, vi ska nog bada och grilla och massa sånt tror jag! blir najs! :D
Sen på tisdag drar vi till böda camping med husbilen, Ida hänger oxå med, så jag slipper vara själv hihi! 
Vi ska nog vara där typ 2 dagar bara tror jag och vara på vattenpalatset som finns där och bada!
Sen drar vi nog vidare till nåt annat ställe! kommer bli as najs! sjukt taggad!! Det kommer bli massa mobilbloggar och kommer nog göra några videoinlägg oxå hehe! :) så det e gött! Aja ska fortsätta kolla nu, puss! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0