I wanna be the girl who makes your bad days better. The one thats makes you say "My life has changed since I met her"

Heej bloggen!
Kom hem för en stund sen, packade precis klart allt tills imorgon! 
Kommer bli grymt! Vi var och kollade på husbilen förut, den va skit stor och jättesnygg inuti också!
Blev as glad haha. Iallafall så tar jag med mig datan, för att jag och Ida ska kunna se på lite filmer och 
sånt på kvällen! Tror inte det finns nåt internet där, så kommer kanske inte kunna blogga från datan nåt, 
men kommer blogga från mobilen iallafall! :D Kommer hem på söndag! Jag kommer ta med mig kameran
så kommer säkert lägga upp massa bilder, om det finns internet! Annars får ni från mobilen! 
Aja nu ska jag fira min bror lite, hoppas ni får en grym kväll puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0