Boy let me love you

Heeej! :D 
Kom hem för typ en timme sen. Var ute med tjejerna, först imorrse drog vi till näset och badade.
Det var sjukt varmt i vattnet faktiskt, och jag som alltid brukar tycka att det e så kallt, men idag var det faktiskt
riktigt skönt! Sen drog vi till opal och bara drog runt. Imon blir det att dra till torget med Joanna och Emilia. 
och sen till Anna och Maria på kvällen, för sleepover. Eftersom dom fyller år nästa vecka så ska vi fira dom
lite och äta där och lite sånt! Mysigt :D Så aa de e vad jag ska göra imon! Bloggar nog mer imon, tror jag
ska lägga mig snart, är sjukt trött och kommer aldrig vakna imon annars, så aa puss på er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0