Dagens ;**

Helluu här kommer dagens! ;**





Vet fula bilder, men ni får överleva! ;D 
Okej, ska berätta lite om dagen nu då .. 

Jag skulle egentligen vara med mina kompisar ida, men jag fick inte.. :( 
så ja ska va me mina kusiner istället. Lite senare ska vi titta på min 
Kusin som ska spela hockeymatch. vet inte vilka dom spelar mot men dom kommer 
spöa dom! hahah 
Sen åker vi nog hem till dom o hittar på nåt skoj! 

Just de underbaraste Joanna fyller ju år imon!!! 
GRATTIS sötnos! :D Tusen pussar ♥♥♥ ;** 
Ha en underbar dag gumman! <3

Love ♥

 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad söt du är <3:)

2010-10-16 @ 17:42:23
Postat av: Joanna

tack gummman! Tusen pussar tillbaka! :D ♥♥♥♥♥

2010-10-16 @ 17:51:05
URL: http://joannateiffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0