wakeboard !! as grymt ! :o ;D

Tjaaa ! sorry orkade inte blogga igår, va as trött och va tvungen att plugga för jag hade spanska prov idag..
gick la sådär va väl typ 2 jag inte kunde. De brukar gå bättre men vi får se hur de går!
ska ha prov imon också (matteprov) så jag måste plugga idag me.
Idag va verkligen en trött dag ! tappade bort mina skåpsnycklar imorrse så flora fick typ öppna mitt skåp hela tiden.
Tack för att hon finns ! :o vad skulle jag göra utan henne??!! gud vilken hemsk tanke!
iallfall så åkte vi wakeboard på gympan idag de va as kul!!!
Skiiiiittt assååå !!!!typ de roligaste jag gjort på gympan !!  nånsin ! hahaha ;D
Men ah alla tyckte de va kul o så, så ...  ;)

Visste ni att de bara är 25 dagar divisäga (stavning) 5 veckor kvar till jullovet bara, o de e typ ingenting!
Längtar ! ♥♥♥

sorry har typ inga nya bilder så ni får några som e ganska nya istället!



Ni har redan sett den men ni får se den igen <3

Pözzz mina kära vänner ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Olsson ♥

Snyggingar! <3

2010-11-11 @ 20:47:29
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa - En Feskardotter i mode

Snyggingar som är bara mina (w)hores ;) <3<3

2010-11-12 @ 16:24:48
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0