Never regret anything that once made you smile

Mår så jävla bra just nu. Mitt liv går som in i h*lvete bra! Förlåt för alla svärord hehe..
Iallafall.. så har jag precis tagit en varm och skön dusch! Ska nog sätta på en film en
nåt sånt och bara chilla! Haft en underbar och solig dag idag! Dagen kunde inte blivit bättre!
Imon blir det till skolan, slutar 10 i 12 som vanligt, då drar jag nog till torget eller nåt sånt och
köper present till Lovisa, för hon ska ha tjejmiddag på lördag. Och jag ska ha tjejmiddag imon så
måste fixa lite innan det! :D Måste ju åka till Liseberg snart också!! Fick ju guldpass när jag fyllde år,
så jag måste passa på att gå nu när det är så fint väder ute! Men aja nu ska jag fixa mig lite ni får
ha en bra kväll så hörs vi mer imon! Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: fifteenfifty

fin!

2012-05-04 @ 13:40:33
URL: http://fifteenfifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0