Stockholm imon!!

Godmorgon alla fina läsare!
Hoppas ni har sovit gott, för det har däremot inte jag.. Mår inte så bra..
eller asså kan typ inte andas för jag e så förkyld och har sjukt ont i huvvet..
Så tror jag stannar hemma idag och tar det lugnt, för vill gärna vara frisk tills imon
för då drar jag och familjen till stockholm! Vi ska bo på ett hotell där och shoppa och åka
till Gröna lund, och åka massaaaa banor!! :D Har inte varit i Stockholm sen jag var 2 år, så det
ska bli sjukt kul!! Tror nog jag bloggar innan vi åker imon, men det går inte mobilblogga längre
sedan dom gjorde om blogg.se.. det går inte att gå in på själva appen.. provade att gå in på internet 
på mobilen men då kan man inte lägga in bilder.. men tror ni klarar er ändå! Men kommer nog göra nåt
inlägg ändå så ah! Just det, var ju på bio igår den var gryyymt bra verkligen!! Såå värd att se asså! :D
Men aja nu ska jag sätta på en film och bara vila lite, ha det så bra puss! ♥


bilder från i lördags! 

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Hoppas du får det bra i Stockholm :)

2012-06-20 @ 12:12:08
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0