Jag hade allt man kan önska, men nu har jag ingenting

Godmorgon! :D
Sitter och skypar med Sabina och lyssnar på musik.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men tror jag drar ut med en kompis iallafall!
Måste ju passa på nu när det är sol, har bara varit skit väder dom senaste dagarna..
Ikväll ska jag iallafall till mina kusiner, för Ida fyllde ju år i söndags! så vi ska fira henne.
tror nog att jag bloggar när jag kommer hem, tar med mig kameran till Ida tror jag.
Så kommer nog lägga in massa foton ikväll eller imon! :D Hoppas ni får en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: åh tack detsamma:D

haft en bra dag?:)



jenniifersund.blogg.se

2012-06-02 @ 21:35:33
URL: http://jenniifersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0