I miss how everything used to be...

Hellluuuu.
Vaknade för en halvtimme sen, är skiiiit trött just nu. vill bara
lägga mig och sova igen haha. men nepp! Ska dra ut med älskling om några timmar.
så måste göra mig iordning lite. orkar inte gå uppppp! hahaha okej, ska va lite "social" nu.
iallafall efter det går jag nog hem och pluggar, skolan börjar ju imon, IMON ;o ohshiitt haha.
så imon blire till skolan igen då, sen blir de väl plugg som vanligt igen, ååh pallar inte :(
men aja, nu ska jag gå och få i mig lite frukost puss! ♥


Gammal bild på mig och Emmiis :D ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Forsberg

fina tjejer!

2012-01-09 @ 13:11:13
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/
Postat av: thildae

sv: Hihi jo! :)

Nå ingenting, har hittills bara legat inne på rummet och kolla på serier. Och blir nog att göra de resten av kvällen! sj? :)



Kram!

2012-01-09 @ 16:58:29
URL: http://thildae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0