Blogg.se har damp!

Hej kära läsare!
Kom precis hem från skolan. när jag gick in på blogg.se så har sidan typ ändrats eller nåt
så man kunde inte logga in ;o men nu funkade det iallafall! om en stund kommer Emma hit.
och lite senare kommer charliie också! :D ska ta och städa mitt rum lite innan Emma kommer,
vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar alltid på nåt kul! bloggar nog mer senare när dom har
kommit och så! men ni får ha det så bra, pussar! ♥


Såhär såg det ut när jag skulle logga in ↑
Ser det ut såhär för er med, eller är det bara för mig? ;o

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson - www.emmaaaolsson.blogg.se

heheheheh <3

2012-01-27 @ 22:23:25
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0