you and me, will never be, you and me will never see, you and me never a happy ending.

Hej bloggen!
Sitter och chillar i min säng under mitt varma täcke haha, fryser ihjäl :(
Nu är det för kallt!! vi ha sommar :( men aja, får la drömma vidare haha!
iallafall så ska jag inte göra något speciellt idag, kanske drar ut med en kompis
senare, vem vet?! annars e jag väl bara hemma och plugga eller nåt sånt!
vad ska ni göra ikväll? :) hände inte så mycket i skolan idag, de vanliga typ!
förutom att det var en som skadade sig.. och sprang in i en dörr med glas, och fick typ en glas
bit i handen eller nåt sånt.. så ambulansen kom och massa.. usch läskigt :/
men iallafall, hoppas ni får en grym kväll puss! ♥


Me right now.. hihi :)

Kommentarer
Postat av: Felicias mode

Sv : tack så jättemycket! Visst kan vi göra bloglovinbyte! Följer dig nu! :)

2012-02-07 @ 19:49:01
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: karin

sv: tack detsamma!

javisst, säg till när du följer mig så gör jag detsamma. kram

2012-02-07 @ 21:06:16
URL: http://karinwingqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0