Tillsammans är vi oslagbara.

Helluuu!
Gör typ ingenting just nu, lyssnar på musik o lite sånt!
Ska snart äta, sen drar jag kanske ut med en kompis en stund.
ganska chill dag i skolan idag faktiskt! :D men iallafall tänkte sätta mig
och spela lite gitarr medans jag väntar på att maten ska bli klar.
min brorsa ska lära mig lite haha, eftersom han e as grym på gitarr..
så varför inte då liksom?! ;) hahaha men aja ska dra nu men vi hörs, puss! ♥


Asså våran klass är så jävla oslagbar asså. vi har så jävla kul.
skulle inte klara en dag utan dom, kan inte gå en hel dag utan att skratta!
sjukaste klassen nånsin, men på samma gång den bästa utav dom alla ♥
8d

Kommentarer
Postat av: cecilia

Sv: tack! Det kan vi absolut göra! Jag börjar följa dig direkt! Så lägger du till mig sen :)

2012-02-02 @ 20:39:16
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

:(

2012-02-04 @ 13:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0