The best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one

Godmorgon bloggen! ♥
Håller på att göra mig iordning, drar om en timma ungefär.
Efter praoen vet jag inte riktigt vad jag hittar på, kanske drar ut
med en kompis eller bara slappar hemma. vi får se! Hoppas ni hade en grym kväll igår,
för det hade inte jag.. hehe. skadade mig på dansen igår, så kan typ inte gå nu.. :(
men aja, de går väl över.. lägger kanske ut dagens outfit sen innan jag går! :D
Aja har ignet mer att säga, så ha en bra dag mina fina läsare! Puss ♥


As ful bild, men skit samma..

Kommentarer
Postat av: Emma Olsson

Du är snyggg!!

Haha :D<3

2012-02-21 @ 08:14:38
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0