I liked you. I loved you. I hated you. But i will never forget you.

Tjenare! :D
Hoppas ni har haft en grym dag?! ;) Kollade på Big brother lite förut, och chillade bara.
Imon blir det prao som gäller igen! en hel vecka till sen blire skola igen! tror till och med
att vi har studiedag på tisdan veckan efter praon? asså när skolan börjar, om jag inte har fel ;s
så det e as bra!! :D först 1 vecka lov, sen 2 veckors prao = i princip 3 veckors lov sen + 1 studiedag.
Livet kan inte bli bättre typ! hahah :D men iallafall så har jag typ inget mer att skriva, än att jag ska väl
gå och lägga mig snart, är as trött så ah. och kommer inte ens orka med dan och barnen imon om jag inte
sover nu typ hahah. men ni får ha det så bra, puss!! ♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad skönt med prao ju! :D Jättefin blogg

2012-02-26 @ 23:22:49
URL: http://emiliaob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0