Svin dålig uppdatering ...

Sorrryyy för att det har varit skit dålig uppdatering, men har skit mkt i skolan och skit så ah.. jag hinner liksom inte.. skolan före bloggen right? :/ men iallafall, har ju iphone nu så det kanske kommer upp nåt inlägg ibland, när jag e i skolan! iallafall har varit i skolan från 8 till kvart över 3 idag. då stack jag hem, skippade träningen idag, är ju fortfarande förkyld.. så det e typ ingen idé att bara sitta där och kolla på när man ändå inte kan dansa, right? ;) så ah jag stannade hemma och pluggade ist. är precis klar med pluggandet nu, har pluggat i 2 timmar.. e as trött nu! ska kolla på Idol lite och bara ta det lugnt! ska ta något gott att äta också hihi :) men nu börjar inlägget bli lite långt så jag slutar här, puss !

Kommentarer
Postat av: Emma

thanx..snygga ögon :O <3

2011-09-05 @ 21:30:32
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi :D <3

2011-09-05 @ 21:30:59
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0