@Home

Kom hem från konfan för en stund sen. gick väl bra... hhahhaa ne men de va kul! träffade massa gooa kompisar! så det kommer nog bli kul, får vi hoppas! iallafall ska lägga mig i soffan och slappa lite, har sovmorgon till 10 imon, gött att äntligen få sova.. för idag försov jag ju mig.. vaknade kl.7 sen somna jag om till halv 8, så jag hade en kvart på mig, kul. -.- .. haha. men imon blir det bara 3 lektioner! as gött, hoppas vi får håltimma sista lektionen så slutar vi tidigare hihihi :) vanligtvis så slutar vi vid 2 ungefär, så ah inte så sent ändå!  får se.. imon kanske jag drar till torget och letar efter ett iphone skal, måste verkligen köpa ett till :) vill inte bara ha samma varje dag! hihi. eller så stannar jag bara hemma och pluggar eller nåt! men iallafall, på konfan så pratade dom typ bara, vi fick ta enfoto.. och det var skit pinsamt, för alla typ kolla på en.. haha men aja, that's life right? ;) puss på er !
Me right now ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0