Hemma från konfan!

Tjeennaaarree ! Kom precis hem från konfan! HAHAHA vi hade skit kul, goaste gruppen! ser faktiskt fram till lägret på fredag lite.. de kommer nog bli rätt så kul! :D Iallafall, imon har jag studiedag, så har lååååång sovmorgon imon, ska sooova !!!! äntligen!! ska vara med tjejerna imon och ha skojj, sen på kvällen blir det lite plugg. har ju prov på fredag.. -.- men självklart kommer det ett litet inlägg innan jag drar ut med kompisarna! won't forget. just nu är jag ensam hemma! sitter och fixar Julias header, som hon ville att jag skulle fixa. men nu ska jag fortsätta, så vi hörs imon! pusss ♥
Bild från i lördags! Det kommer nog komma upp några bilder ibland, från festen!

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHHA nej usch va ful men du är finaste älsklingen <3

2011-09-22 @ 11:04:24
URL: http://liteomlivetsomelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0