Godmorgon!

Godmorgon på er! Vaknade vid 8 idag. börjar ju kl.10 idag, så har ganska lång sovmorgon! Har bara 3 letkioner idag som vanligt, EA-språk-matte! göött!! efter skolan drar jag nog ut med lite kompisar! funderar på att baka kladdis efter skolan, för Emma och Charlotte gjorde det igår, så jag blev så sugen. skulle egentligen ha bakat med emma igår, men det blev inget för jag kunde typ bara stanna i en timma då, för jag skulle plugga m.m..
Just nu kollar jag på tv, och äter frukost. inte så intressant .. men men! :) just de.. har jag sagt att jag ska gå i konfa? för de ska jag iallafall, hade anmält mig till mission.. men funderar på att byta till tynnered. för jag vill gå med Emma och dom. så får se hur det blir med det! men jag bloggar nog när jag kommer hem, om jag inte drar ut direkt med kompisar!  Ni har nog märkt att jag inte bloggat så bra på sistone? och de e för att jag e ju i skolan varje dag, och när jag är i skolan så jag glömmer alltid av att blogga.. :/ och jag har inte tagit med datorn till skolan så mycket nu.. har ju mobilen, så behöver typ inte datan. och glömmer att blogga från mobilen också.. så jag får försöka bli lite bättre på det! så ah.. som jag sa förut så börjar jag 10, och jag är inte riktigt klar, så jag får skynda mig lite nu! ha en underbar dag mina vänner ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0